Standy i prezentery
Standy i prezentery
Wiele firm decyduje się na udział w targach branżowych, na których mogą przedstawić swoją ofertę szerszej publice. Zazwyczaj wygląda to to w taki sposób, że tworzone są stoiska promocyjne, w których stoi pracownik firmy i zachęca przechadzających się uczestników targów do zapoznania się z danym przedsiębiorstwem. Jak jednak zainteresować klienta i sprawić, by podszedł akurat do naszego stanowiska? Najlepszym rozwiązaniem są standy i prezentery reklamowe.
Oprócz targów sprawdzają się idealnie w bankach, galeriach handlowych, biurach, czyli wszędzie tam, gdzie ważnym elementem jest zachęcenie klienta do konkretnej akcji.
Stojaki reklamowe mogą być zbudowane z PCV, pleksy, poliwęglanu (czyli bardzo wytrzymałego i odpornego na uszkodzenia tworzywa) oraz wielu innych materiałów.
Prezentery
Inną formą reklamy zewnętrznej są prezentery. Ten rodzaj nośnika reklamy charakteryzuje się dużymi możliwościami personalizacji. Powszechne jest grawerowanie w pleksie lub innych materiałach, także na metalach szlachetnych.
Systemy ekspozycyjne
Jedną z ciekawszych promocji są systemy ekspozycyjne. Zazwyczaj korzysta się z nich podczas targów i wystaw, ponieważ są stosunkowo duże i bardzo ciężko przejść obok nich obojętnie. Swoim wyglądem przypominają ściany reklamowe. Możliwe jest umieszczenie na nich grafiki w dużym formacie, dzięki czemu zwracają uwagę i budzą zainteresowanie potencjalnych klientów.
Jak widać istnieje wiele form reklamy zewnętrznej, którą można przyciągnąć uwagę klientów. Ważne jest jednak to, aby dobrze dobrać nośnik do możliwość ekspozycyjnych. Standy i prezentery będą sprawdzać się idealnie na dużych, otwartych przestrzeniach, ale jeżeli chodzi o biura o małej powierzchni lepiej zdecydować się na inne rozwiązanie. Metod jest wiele. Firmy reklamowe zajmujące się produkcją nośników promocyjnych zawsze chętnie pomogą swoim klientom w dokonaniu odpowiedniego wyboru. Warto korzystać z ich doświadczenia, ponieważ wiedzą oni, co najlepiej działa na podświadomość potencjalnych odbiorców.