Reklama świetlna ma się dobrze

Reklama świetlna ma się dobrze

Kto powiedział, że reklama świetlna to relikt poprzedniego systemu? PRL, z całą pewnością nie był okresem czarno-białym, jak wielu go przedstawia. Odcienie szarości nadawały sens życiu naszych rodziców i dziadków, zaś naszemu pokoleniu, socjalizm darował dzieciństwo i młodość. Darował także neonowe reklamy zewnętrzne, które faktycznie często kojarzą nam się z czasami komunistycznego ustroju. Jednak w dzisiejszych czasach, reklama świetlna nie ma się gorzej niż za PRL. Wprost przeciwnie – ma się często o wiele lepiej. Do łask wracają np. kasetony reklamowe, w każdym polskim mieście znajdziemy ich mnóstwo, a ich największą zaletą jest to, że mogą one reklamować dosłownie wszystko – od aptek, poprzez kluby i kawiarnie, kończąc na centrach handlowych. Reklama, którą widzimy na zewnątrz lokali usługowych, daleka jest od przaśności i nudy, jaką nierzadko wiały kasetony reklamowe w czasach ustroju socjalistycznego. Współczesny design potrafił uczynić z nich prawdziwe dzieła sztuki, nadając kształt, formę i barwę, dostosowane do czasów obecnych.

producent reklamy zewnętrznej

Każdy doświadczony producent reklam świetlnych i producent reklamy zewnętrznej zdaje sobie sprawę i jest w pełni świadomy faktu, że działanie w obszarze produkcji reklamy świetlnej, to branża szczególnie wrażliwa, głównie ze względu na te firmy, które korzystają z niej nieumiejętnie. Outdoor stanowi jeden z najbardziej dochodowych sektorów dla domów mediowych i agencji reklamowych, zaś dla firm, które korzystają z szyldów, billboardów czy neonowych reklam, a w ostatnich latach również ekranów LED, reklama zewnętrzna jest tak samo ważna jak strona internetowa. Jednak w tej kwestii oprócz fachowego podejścia i odpowiedniego projektu, ważne jest również wyczucie. Reklama świetlna powinna komponować się z otoczeniem, pasować do istniejącej architektury i jednocześnie oddawać istotę tego, co reklamuje. Połączenie tych dwóch cech odpowiada za sukces. Estetyka reklamy, którą oglądamy w przestrzeni miejskiej, często ma decydujący wpływ na opinię potencjalnego klienta, choć nie zawsze reklamodawcy właśnie na to zwracają uwagę.

producent reklamy zewnętrznej

Related posts

Dobra reklama – ok, ale jak ją stworzyć? – producent reklam świetlnych

Dobra reklama – ok, ale jak ją stworzyć? – producent reklam świetlnych

Producent reklam świetlnych Każdy producent reklam świetlnych zastanawia się każdego dnia, jak stworzyć jedyną w swoim rodzaju, idealną reklamę...

Zastosowanie LED-ów w reklamie zewnętrznej

Zastosowanie LED-ów w reklamie zewnętrznej

Zastosowanie LED-ów w reklamie zewnętrznej Bez względu na to czy pragniemy stworzyć reklamę zewnętrzną wykorzystując kasetony frezowane z dibondu...

Reklama zewnętrzna – Outdoor czy internet?

Reklama zewnętrzna – Outdoor czy internet?

O ile niemal codziennie słyszymy, czytamy i na własne oczy obserwujemy zjawisko polegające na ekspansji reklamy internetowej kosztem tradycyjnych...

Bądź inny niż wszyscy! – Reklamy zewnętrzne

Bądź inny niż wszyscy! – Reklamy zewnętrzne

Reklamy zewnętrzne w PRL były często monotonne, smutne i odzwierciedlały szarą rzeczywistość niemal w idealny sposób. Dzisiaj, spacerując po...