Skuteczna reklama? – czasem wystarczy estetyczna
Skuteczna reklama? – czasem wystarczy estetyczna
Outdoor – słowo klucz, które obecne jest we współczesnym handlu, usługach, marketingu i oczywiście reklamie. Bo skuteczna reklama, to reklama, którą widać. Tylko wtedy może ona spełniać swoje podstawowe zadanie, czyli nakłonić potencjalnego klienta do wyboru naszego produktu lub usługi. Zdaje sobie z tego sprawę każdy producent reklamy zewnętrznej. A co zrobić, aby reklama była zauważona? Najprościej powiedzieć – uczynić tak, aby się wyróżniała na tle innych. Genialne, tylko… nadal niczego nam nie wyjaśnia.
Jeśli interesuje nas reklama świetlna i zewnętrzna Warszawa stanowi ciekawy materiał do obserwacji. Stolica jest doskonałym miejscem, w którym zauważyć możemy liczne przykłady zarówno pozytywne, z których można i wręcz należy czerpać inspirację, ale również negatywne, z których żaden poważny producent reklamy zewnętrznej absolutnie niczego czerpać nie powinien. No, może poza dobrą rozrywką. Niektóre kasetony frezowane, mimo że wykonano je z dobrych jakościowo materiałów, stanowią doskonały przykład tego, jak nie tworzyć reklamy zewnętrznej. Nasuwa się więc prosty wniosek że tak naprawdę, stworzenie zauważalnej reklamy, która przyciągnie uwagę klientów, a dzięki temu stanie się skuteczna i przyniesie nam spodziewany (lub niespodziewany) dochód, jest niezwykle proste. Wystarczy kierować się minimalnym poczuciem estetyki.