Dobra reklama – ok, ale jak ją stworzyć? – producent reklam świetlnych
Producent reklam świetlnych
Każdy producent reklam świetlnych zastanawia się każdego dnia, jak stworzyć jedyną w swoim rodzaju, idealną reklamę, która przyciągnie klientów, będzie prezentowała się atrakcyjnie i świeżo, a przy tym w stu procentach trafi w gusta klientów. Śledząc współczesny rynek reklamy outdoorowej, gołym okiem widać, że firmy zajmujące się produkcją i sprzedażą elementów takich jak kasetony reklamowe czy litery 3D, każdego dnia poszukują nowych rozwiązań, próbując łączyć trendy znane i popularne z zupełnie nowatorskimi rozwiązaniami. Jeśli chodzi o szyldy Warszawa od kilku ładnych lat wyznacza standardy całej Polsce. Zarówno pod względem designu jak i zastosowania odpowiednich materiałów, reklama zewnętrzna tworzona przez warszawskich producentów stanowi wzór do naśladowania.
Skoro jednak jest tak dobrze, to dlaczego – zwłaszcza w małych miastach – jest tak źle?Dlaczego śledząc to jak rozwija się w tzw. Polsce powiatowej reklama zewnętrzna Warszawa, Poznań czy Wrocław ze zdumieniem kręcą głowami? Warto wziąć pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze – producent reklam świetlnych w dużym mieście ma większe możliwości. Lepszy i tańszy jest dostęp do materiałów, a przede wszystkim – do ludzi, którzy potrafią wykonać naprawdę dobry projekt, uwzględniający wszystkie niezbędne standardy, a także walory dodatkowe, takie jak spójność projektu z otoczeniem, czy estetykę miejsca. Po drugie – ilość firm, których domeną jest reklama świetlna w wielkich miastach jest kilkukrotnie większa, co skutkuje większą konkurencją na rynku, a dzięki niej klient ma ogromne pole wyboru. Zmusza to producenta do tego, aby np. litery 3D produkowane przez niego były nie tylko tanie, ale dobrej jakości i w dodatku dopasowane estetycznie. Wreszcie po trzecie – należy pamiętać, że jeśli chodzi o szyldy Warszawa ma ich kilka razy więcej niż np. Piaseczno. Wszystko to sprawia, że nietrafione projekty, nawet jeśli w stolicy się zdarzają, nie są tak bardzo zauważalne.