Zastosowanie LED-ów w reklamie zewnętrznej
Zastosowanie LED-ów w reklamie zewnętrznej
Bez względu na to czy pragniemy stworzyć reklamę zewnętrzną wykorzystując kasetony frezowane z dibondu, czy inny rodzaj nośnika reklamowego, ważne jest to, w jaki sposób je podświetlimy. Źródło światła ma ogromne znaczenie, gdyż decyduje o tym jak efektownie będą prezentowały się reklamy świetlne, jak długa będzie ich żywotność, ile prądu będą pobierały i jaką moc mają. Właśnie dlatego, współczesne reklamy świetlne tak często tworzone są w technologii LED. Cała tajemnica tkwi oczywiście w specyfice żarówek i diod ledowych, które zużywają nawet o 30% mniej energii niż tradycyjne żarówki.
Wykorzystywanie technologii LED do produkcji takich elementów jak podświetlane logotypy wewnętrzne czy szyldy reklamowe, w dzisiejszych czasach stało się standardem, na który stać producentów, klientów i właścicieli firm. LED-y to ekskluzywne i nowoczesne światło za rozsądną cenę. W dodatku światło, którego żywotność wielokrotnie przewyższa inne źródła światła, takie jak świetlówki, halogeny czy żarówki energooszczędne. Litery aluminiowe również możemy podświetlić od tyłu światłem LED-owym. Zapewnia to niezwykły efekt, i doskonale sprawdza się w sytuacji, kiedy trzeba wykonać logotypy wewnętrzne. Tego typu aranżacje doskonale sprawdzają się w pomieszczeniach biurowych, siedzibach firm czy salach konferencyjnych, gdzie należy odpowiednio wyeksponować nazwę firmy i podkreślić jej prestiż. Eleganckie litery aluminiowe, w połączeniu z nowoczesnym światłem LED idealnie oddadzą dynamikę i rozwój każdej firmy.